Hur

Vanliga frågor

  • Hur lång tid tar en bokning?
    • Normalt behövs ca 2-3 timmar. Vi brukar boka in varje grupp för minst 3 timmar. Önskar ni grilla/äta i parken, meddela detta vid bokning.
  • Vad behöver vi ha med oss?
    • Ta med er sköna skor/kängor.
    • Keps och handskar om så önskas. Absolut inget måste.
  • Hur går spelet till?
    • Det vanligaste spelsättet är elimination som innebär att ett av två spelande lag ska markera/skjuta ut motståndarlaget.
  • Kan vi hitta på något speciellt med bruden/brudgummen/jubilaren?
    • Det finns många olika små lekar. Några vanliga är gatulopp, alla-mot-en och duell.
  • Hur betalar vi?
    • Vi tar kort, swish och kontanter. Företag och föreningar kan välja faktura.

BOKNINGSVILLKOR

Bokningsregler

  • För att få boka så måste du ha fyllt 18 år. När du bokar blir du automatiskt bokningsansvarig.
    (För att vara godkänd som bokningsansvarig måste du vara fyllda 18 år, bosatt i Sverige och ha svenskt personnummer utan betalningsanmärkningar, detta kollas genom en anmärkningskontroll.)
  • Skriv rätt antal deltagare vid bokning. Det går bra med en differens på 2 spelare, exempelvis 8-10 st. Skriver du 8-12 st så kommer vi automatiskt boka in för den högsta siffran och gå två steg neråt, så det blir 10-12 st.
  • Det är den som är bokningsansvarig som har ansvar för att avbokning sker i rätt tid om ni vill undvika debitering för spel som inte kommer att genomföras.
  • Den som är bokningsansvarig ansvarar för att betalning genomförs och att rätt antal spelare är anmälda. Vi har rätt att fakturera bokningsansvarig om hela eller delar av betalningen inte genomförs.
  • Er emailadress kan sparas för att kontakta er i framtiden med erbjudanden för just tidigare kunder.

Avbokningsregler

  • Avgiftsfri avbokning måste ske senast 3 dagar innan spel. Vi debiterar 100% av spelavgiften om ni avbokar när det är mindre än 7 dagar till spel och även om ni inte dyker upp vid er speltid.
  • Vi debiterar alltid fullt pris för 8 personer om inget annat framgår vid bokning eller vid informationen om paketet.
  • Om ni är färre som dyker upp än anmält (men fler än 8 personer som är minimum) så är det en avbokningsavgift på 150kr/spelare.
  • Avbokning ska alltid ske skriftligt och ni får alltid en bekräftelse på att det är avbokat. Får ni inte det är den inte avbokad, ring då in eller mejla igen.
    Se till att den skickas till info@luskyshot.se.

Antal deltagare

  • Vi debiterar alltid för minst 8st deltagare vid bokning. (Om inget annat framgår vid bokning eller vid informationen om paketet.)
  • Minskning av antal spelare i bokning ska ske senast 1 dagar innan spel.
  • Ökning av antal spelare i bokning går bra att göra i mån av plats senast 3 dagar innan spel..